HTML

Itt voltam!

www.ittvoltam.hu közösségi térkép hivatalos blogja

Földrengések

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Legújabb helyek

Nincs megjeleníthető elem

Utcakereső szolgáltatás

2007.06.20. 23:25 Animare

Próbálja ki Ön is az Itt voltam! webhely új funkcióját, az utcakeresőt! Adjon meg egy címet, és szolgáltatás megkeresi Önnek az adott település, adott utcáját, melyet rögtön megtekinthet a térképen is. Az utcakereső település, utca, házszám alapján tud keresni. Eredményként megjeleníti az adott cím szélességi és hosszúsági fokát is.

http://www.ittvoltam.hu/utcakereso.aspx

 

 

1 komment

Címkék: web2 portál térkép mashup google maps műholdkép közösségi utcakereső

A bejegyzés trackback címe:

https://ittvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr62146801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnár péter 2008.06.02. 20:58:30

kengyel bajcsy út 30
süti beállítások módosítása