HTML

Itt voltam!

www.ittvoltam.hu közösségi térkép hivatalos blogja

Földrengések

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Legújabb helyek

Nincs megjeleníthető elem

Új fejlesztések az Itt voltam!-on

2010.04.19. 19:27 Animare

Számos új fejlesztésbe kezdtünk az Itt voltam! webhelyen. Első (kis) lépésként a menürendszer megújítása történt meg. Az elkövetkezendő hónapokban számos kisebb és nagyobb továbbfejlesztés várható. Amint egy-egy funkció elérhetővé válik, máris hírt adunk róla. A híreket érdemes lesz figyelni, akár RSS-ben is: http://www.animare.hu/rss.aspx?channel=news&filter=ittvoltam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr331935179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása