HTML

Itt voltam!

www.ittvoltam.hu közösségi térkép hivatalos blogja

Földrengések

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Legújabb helyek

Nincs megjeleníthető elem

Videofelvétel a titokzatos betegségséget okozó perui meteoritról

2007.09.18. 20:43 Animare

Múlt vasárnap napközben az Andok magasabb részén, a Desaguadero régióban, a bolíviai határnál a perui falusiak szeme láttára csapódott egy meteorit a földbe. A kráter harminc méter széles és hat méter mély lett a becsapódás után. Hétfőre minden szemtanút és a helyszínre sietőt, többek között hét rendőrt is titokzatos betegség támadott meg.

A meteorit becsapódástól senki sem sérült meg, de azok, akik helyszínre mentek másnap már fejfájással és "különös szagú" hányással ébredtek, számolt be az RPP perui rádióban a térség egészségügyi hivatalnoka.

A meteorit okozta kráterről videofelvétel az alábbi linken érhető el.

http://www.ittvoltam.hu/ittvoltam.aspx?id=e8303df4-6fa1-4c79-8be4-8ec4e10cf3c1

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: web2 video portál térkép mashup peru betegség műholdkép titokzatos közösségi meteorit

A bejegyzés trackback címe:

https://ittvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr17169757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása